Acil müdahale gerektiren durumlara Vega Veteriner Kliniği, her zaman hazırdır. Acil veteriner kliniği ihtiyaçlarınız için son teknoloji cihazlarıyla evcil hayvanınız için sağlık hizmeti sağlar.

Acil Müdahale Hangi Durumlarda Gerekir?
Acil müdahale gerektiren durumlar saniyelerle ifade edilebilir şekilde hayati tehlike arz eder. Dolayısıyla çoğu zaman ilk müdahaleyi sizin yapmanız gerekir.

Minik dostunuz:

Nefes almakta zorlanıyorsa
Şiddetli kanaması varsa
Ayakta durmakta güçlük çekiyorsa
Denge kurmakta zorlanıyorsa
Giderek ağırlaşan hastalık durumlarında
Gün içerisinde tekrarlayan ishal-kusma durumlarında
Travma (araba çarpması, yüksekten düşme, kavga, vs) hallerinde
Zehirlenme şüphesinde
İç kanamadan şüphelendiğinizde
Güç doğum hallerinde en kısa sürede Veteriner Hekiminize ulaşın.

Sakin olun Panik yapmayın Unutmayın: Bizim size yardım edebilmemiz için öncelikle sizden yardım almamız gerekir. İlk anda yardım edebilecek sadece siz varsınız. Siz bir şeyler yapabildiğiniz sürece yardım çağırabilir/alabilirsiniz.

Minik dostunuzun size ihtiyacı var ve o sadece size güveniyor. Bir şeylerin yolunda olmadığının farkında ve o da panik halinde aslında. Bilinci kapalı görünse bile, sizin duygularınızı inceliyor.

Siz sakinliğinizi korursanız, her şeyin kontrol altında olduğunu anlayacak o da sakin olacaktır. Heyecanın psikolojik boyutu kadar kan basıncını arttırıcı özelliği fizyolojik boyutu da kanama gibi acil durumlarda istenmeyen etkiler yaratabilir. Veteriner Hekiminizi Arayın!

Acil müdahale için veteriner hekiminizi arayın.

Hangi durumda olursa olsun, hekiminiz size ulaşana kadar geçen zamanda sizin yapabileceğiniz bir şeyler mutlaka vardır. Önemli olan doğru zamanda doğru müdahaleyi yapmaktır.

Telefonda kendinizi ve durumu tam ve doğru olarak ifade edebilmeniz bizim vakaya uzaktan yardım edebilmemizi ve sizi doğru yönlendirebilmemizi sağlar. Dolayısıyla önemsiz görünen bir ayrıntı bile aslında bizim için fark yaratıcı olabilir.

Yorumlar devre dışı bırakıldı.